onsdag 27. februar 2008

Mange familiebilder

Min flotte mormor scannet inn de gamle familiebildene sine på en CD , også har den ligget lenge i skuffen. Men så en dag fikk jeg ånden over meg... Så her er resultatet (foreløpig) Istedefor å ødelegge veggen plasserte jeg de inni bokhyllen min i stuen :-) Synes det funket bra.. Her er gamle forfedre helt tilbake til 1700 tallet.. Det er koselig å ta vare på synes jeg.. Også fikk jeg masse gamle rammer som er kjempe fine, synes ikke så godt på bildet men de er virkelig fine..
Takk mormor!

5 kommentarer:

frikke sa...

Så moderne mormor du har da!? Scanning og greier:)
Men det ble jo veldig fint i hylla. Gamle bilder i gamle rammer er som små kunstverk i seg selv, og en flott måte å hedre tidligere generasjoner på!

Collagedesign sa...

Mormor er super kul! Hun er kunstner og mitt forbilde :-) Og det skal sies at vi jenter har en tendens til å få barn tidlig, så aldersforskjellen blir ikke så stor... Og vi får glede av hverandre lengre.. Fint, synes jeg :-)

Hjertehilsen til deg fra meg

Collagedesign sa...

jeg Mente vi jenter i min familie altså... He he

Anonym sa...

Heia
Kjempeflott side, kuuuult at du viser de gamle fotoene, gjør seg godt med de tidsriktige rammene.
Mormor

Anonym sa...

Hei Elise, dette er ei flott side! Gleder oss til ånden kommer igjen og vi får se mer :-)

Mammen!