tirsdag 25. mars 2008

Flott!!


Vinteren kom til Norge i påsken i år.. Dette bildet er tatt fra båt, og hvilken kontrast med sjøen, det spirende grønne og fjellene med masse snø... Vi hadde en tøff tur over Haukelifjell Skjærtorsdag, med kolonne og til tider ingen sikt på veien. Men vi kom frem og Påskeaften var det strålende solskinn og nydelig vintervær. .. Vi satte garn og spiste fersk torsk til lunsj! Hva mer kan man ønske seg?... Tusen takk til Mormor og Morfar som gjør det mulig at vi får oppleve disse flotte stundene.. Vi kommer igjen til sommeren:-)

4 kommentarer:

My little footprints sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar hos meg! Eggene dine synes jeg var kjempefine! Er det ikke morsomt å lage? Jeg fikk jo nesten litt dilla, og det var synd påsken forsvant så fort som den gjorde ;) Det fallt iallfall veldig i smak, og jeg kommer nok til å starte litt tidligere til neste år og lage en del egg! liker så godt slikt arbeid hvor man kan klippe og lime litt ;) Veldig koselig blogg du har! Skal bli koselig å se mer til deg fremover ;) Stikker du innom en liten tur på bloggen min igje, vil du se noe mer jeg har laget ;)
En god uke ønskes til deg!
Klem fra Beth

h.espe sa...

Hei!
Så flott blogg du har!

Påskeeggene du har laget var bare helt nydelige!! Har fått mange gode ideér for neste års påske :O)

Titter innom deg igjen senere...!

Lykke sa...

Hei på deg!
Tusen takk for utrolig hyggelig kommentar inne hos meg.
Og jeg digger bloggen din, også! Veldig fin og inspirerende.
Har lenket til deg, håper det er OK.
Ha ei kjempefin helg:)

hvorfor ikke... sa...

har du helt sluttet å blogge, du?
Savner oppdatering...

Ha en god sommer!
Smil fra Torunn